2015. július 19., vasárnap

Szakítás?

Sziasztok! Nem is tudom, hogyan kérjek bocsánatot, de egyszerűen mostanában úgy érzem, hogy nem megy nekem az írás, vagy én nem tudom, de ahányszor belekezdek sose tetszik annyira, hogy azt megosszam veletek. Mindegy most hoztam egy fejezetet, hogy, ha még van itt érdeklődő aki olvasná akkor megpróbálom összeszedni magamat és folytatni. Remélem fog tetszeni nektek! ( Ha még vagyok. ) Jó olvasást! :)








Balázs szemszöge







Brigi. Már nagyon régóta eszembe sem jutott. Nem kevés munkámba került a továbblépés. Két éve volt egy barátnőm, jobban mondva az első barátnőm. Szép volt, lázadó és drogos, mint később kiderült. Amikor összejöttünk azt hittem, hogy megfogtam az Isten lábát vele és milyen fasza csávó vagyok, hogy ilyen barátnőm van. Nem tartott sok ideig még tényleg bele is szerettem, de akkor kezdődtek a gondok. Egyik éjjel megjelent a házunknál teljesen el volt ázva azt se tudta mit beszél, próbált megkérni, hogy menjünk fel a szobámba, de nem akartam, hogy a szüleim így lássák először a barátnőmet. Akkor este összevesztünk és otthagyott. Nem is láttam két hétig. Ideges voltam magamra, a szüleimre és tulajdonképpen mindenkire, de Brigi végül felhívott és kibékültünk akkor megfogadtam magamnak, hogy nem érdekel mit csinál, ezen túl együtt fogom vele csinálni. Jött az utolsó kritikus négy hónap. Elkezdtem bulizni, inni, cigizni és mindenfélét kipróbáltam, azóta van egy „B” betű a csípőmre tetoválva. A szüleim kiakadtak, mert közben megismerték őt és rájöttek, hogy miatta kezdtem el mindent és akkoriban rengeteget veszekedtünk, nem hallgattam rájuk nem érdekelt mit mondtak. Az utolsó estén Brigit megláttam egy másik sráccal csókolózni. Odamentem hozzá és elkezdtem vele ordibálni, hogy mégis mit képzel magáról. Elkezdett sírni, hogy ő teljesen részeg és nem akarta, de ez akkor engem nem érdekelt gyalog elindultam haza. Mivel rohadt messze voltunk felhívtam apát, hogy jöjjön értem, mit mondhatnék biztos nagyon örült nekem hajnal háromkor, de mivel hónapok óta akkor beszéltem vele először egyből ugrott és jött értem. Másnap, mikor átmentem Brigiékhez, hogy kibéküljünk, mert lenyugodtam, a lejesen szétcsúszott anyja nyitott ajtót. A szemei ki voltak sírva és borzasztóan nézett ki. Megkérdeztem, hogy merre van a lánya és akkor elmondta, hogy tegnap éjjel még én otthon aludtam az ágyamban Brigi részegen beült valami barom mellé a kocsiba és nekimentek egy fának. Mindketten meghaltak.  Magamat hibáztattam, hogy eljöttem és otthagytam őt egyedül, hetekig sírtam és nem voltam hajlandó enni meg semmi. Kórházba kerültem és anyáék teljesen ki voltak akadva elvittek egy dokihoz akihez utáltam járni, de végül jobban lettem és a suliban az utolsó évemet normálisan tudtam tölteni akkor lett újra barátnőm, akit nem szerettem igazán csak azt akartam, hogy mindenki tudja, hogy már rendben vagyok. Nehéz volt így elkezdeni a középiskolát Márk volt az egyetlen akiben megbíztam és jól megvoltunk és most már beszélő viszonyban sem vagyunk egymással.

-          Jól vagy fiam?  - zökkent vissza apa.
-          Igen, tudom, hogy hasonlít rá, de Petra nem ő és ezt én is tudom. Nem azért vagyok vele. – zárom le a témát és csak bámulok kifelé az ablakon.
Nem igazán örülök ennek a közös vacsorának. Nem akarom, hogy apa véletlenül elszólja magát, vagy ilyesmi, pont amikor erre gondolok elkezd rezegni a telefonom. Egy sms Petrától. Nem jó nekik a vacsora. Hála Istennek.




1 hónappal később





A tél már kimenőben van, így Február elején. Szerencsére az a közös vacsora még mindig tolódik, de mostanában Petra mintha másképp viselkedne velem. Alig beszélünk és azt is jobbára csak az iskolában vagy telefonon esetleg néha még neten. Programokat is csomót szervez úgy, hogy hármasban mennek Ritával és Dáviddal és engem kihagytak. Próbáltam kérdezni tőle, hogy mi baja van, de nem akarta elmondani, ezért én is kicsit távolságtartóbb lettem és ez odáig fajult, hogy nem együtt jártunk reggelente iskolába és a suliban is alig beszéltünk. Dávid már aggódott is, de amikor kérdezte, hogy mi a baj nem tudtam neki mit mondani. Petra pedig egyre többet és többet lógott Márkkal, aki nagyképű mosolyokat küldött felém, mintha nyert volna vagy nem is tudom. Mekkora egy pöcs lett.
Már nem bírtam egyik nap, hogy nem szól hozzám. Hiányzott, és majdnem beleőrültem annyira. Kifelé sétált az iskolából, mikor utolértem.
-          Mi most akkor szakítottunk? – kérdezem kicsit hisztérikusan.
-          Nem tudom Balázs, szerinted? – kérdez vissza mérgesen.
-          Te nem tudod? Egyszerűen elkezdesz elhagyni és még csak el sem mondod, hogy miért! – kiabálom, nem tehetek róla, de nagyon mérges és megbántott vagyok.
-          Én nem hagytalak el, te titkolózol előttem.
-          Persze, nem kezdtél el elhagyni, de egyfolytában Márkkal vagy.
-          Mert ő legalább kedves velem, és nem egy paraszt. – Valahol mélyen tudom, hogy nem gondolja komolyan, csak mérges, de mintha csak egy kést döftek volna belém.
-          Jó akkor a paraszt most lelép. Nem akarlak zavarni. – sétálok el mellette egy gúnyos mosollyal.
Visszanézve látom, hogy beharapta az alsó ajkát, és ez nála azt jelenti, hogy aggódik. Megérkezik mellé Rita és Dávid. Látom, hogy kérdezgetik őt, de csak a fejét rázza. Remek egyedül maradtam. Felszállok a buszra és otthon csak ledobom a cuccaim és beállok a forró zuhany alá, és mikor végzek lefekszem aludni, most nem érdekel semmi.







Petra szemszöge





Balázs elsétál és már nyoma sincs rajta a szomorúságnak és a dühnek, egyszerűen csak a gúny áradt belőle. Nem akartam azt mondani, amit mondtam, de nem hiszem el, hogy nem hozta fel még ezek után se a volt barátnőjét, inkább titkolózik előttem és, ha nem akarja elmondani akkor nem bízik meg bennem, ha pedig nem bízik akkor ez nem szerelem és végképp nem egy jó kapcsolat. Próbáltam neki időt adni, de nekem rosszul esik, ha titkolóznak előttem, talán ezt nem bírom elviselni a legjobban.
-          Mi történt? Ugye nem szakítottatok? – kérdezi ijedten Rita, aki megjelent mellettem időközben Dáviddal együtt.
-          Nem tudom, de erről most nem akarok beszélni. Veletek mi van? Virág még mindig rá van állva Dávidra? – mosolyodom el halványan.
-          Oh, de még hogy, és állandóan beszólogat a hajamra meg mindenemre. – mondja Rita és elég ideges a hangja, mire Dávid átöleli.
-          Én imádom a hajad, azt a csajt pedig elviselni is nehezen bírom. – mondja békítőleg.
-          Bocs srácok, de ma inkább egyedül mennék haza. – mondom kis mosollyal a  számon.
Nem is várom meg, hogy válaszoljanak, csak elindulok a házunk felé. Nem bírom nézni, hogy ők milyen jól megvannak. Nem mintha nem örülnék nekik, de egyszerűen nehéz most ezt néznem. Amikor hazaérek, átöltözöm és a szokásos dolgot csinálom mióta nem vagyunk jóban Balázzsal. Megnézem  Facebook profilját, eddig ez kis nyugalommal töltött el, még mindig kint van, hogy kapcsolatban velem, de ma meglátok valamit amitől könnyek gyűlnek a szememben.
„Jó ötlet volt ez a filmnézés – Virág Bata itt: Balázséknál”
Kommentek: Nem gondoltam ,hogy ennyire fogsz félni! :D – Szalai Balázs

Idegesen lecsapom a gépem tetejét és befekszem az ágyamba. Nem tudom elhinni, hogy ezt csinálta!

4 megjegyzés: